اقدام پژوهی جغرافیا کلاس چهارم ابتدایی، بخش نواحی آب و هوایی ایران

مطالب دیگر:
تحقیق حسابداری بهای تمام شدهآموزش ساخت رباتعشق دربه سر سازآموزش فارسی به صورت تصویریGERMAN IN FLIGHTتحقیق محبت اهل بیتمقاله پیش بینی ظرفیت ذخیره سازی گاز در قالب های کاری مواد آلی فلزی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعیمقاله تأخیر CNTFET با CNTهای غیر رسوبی توسط تنظیم عرض دروازه ورودیايمني ماشين آلات صنعتیبهينه سازی و ارزيابی خشک کن نيمه پيوسته خورشيدی شلتوکپروژه بررسی سیستم های ماهواره ایپروپوزال شبيه سازي وتحليل بودجه لينك براي سيگنال دهي صوتي زير دريامقاله تکنولوژی وایمکسمقاله تربیت جنسیمقاله خط اوستاییارزیابی اثر دانش ضمني بر خلاقيت و نوآوري سازمانيطرح پژوهشی بررسي تاثير سایتوتوکسیسیتی عصاره آبی قارچ خوراکی Pleurotus florida بر رده های سلولهای سرطانی و سلولهای نرمالدانلود کتاب کشف المحجوبکتاب چهار مقاله نظامی عروضیدانلود پروژه های کارآموزی کلیه رشته ها رشته کامپیوتر کارورزی آموزش نرم افزار کامپیوتر

دانلود اقدام پژوهی حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب و هوایی ایران

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 12

فهرست

چکیده :

تشکر :

مقدمه :

1ـ موضوع یا عنوان مشکل :

2ـ بیان مسئله (توصیف موقعیت آموزشی)

3ـ جمع آوری اطلاعات (شواهد1)

4ـ تجزیه و تحلیل داده ها :

5ـ انتخاب راه حل موقت :

6ـ اجرای طرح و نظارت بر تغییر پیشنهادی :

7ـ جمع آوری اطلاعات (شواهد2):

8ـ ارزشیابی و نتیجه گیری :

منابع و مآخذ :

چکیده :

من سعی کردم طی مطالعات ، بررسی ، نظرخواهی های مختلف و گردآوری اطلاعات تلاش خود را در جهت رفع این مشکل قرار دهم . در این راه از اولیای مدرسه ـ همکاران ، دانش آموزان کمک گرفتم . روش های مختلفی را یادداشت کردم و به کتب زیادی مراجعه نمودم تا با توجه به مطالب گردآوری شده و تغییر آنها از میان راه حل ها ، یکی را انتخاب کرده و در کلاس اجرا نمایم بنابراین تلفیقی از روش های (همیاری ـ ایفای نقش) را انتخاب کردم و با گروه بندی شاگردان کلاسم و ایجاد محیطی مناسب در فضای باز مدرسه با نوع آب و هوا در گروه و ملبس کردن دانش آموزان به شرایط آب و هوایی آن نواحی در گروه و دادن نقش به هریک از اعضای گروه همراه با بیان خصوصیات آن نواحی از روی پلاکاردها و نقشه نواحی آب و هوایی ایران که در پیوست آمده است این کار انجام شد و نتایج حاصل از آن بسیار رضایت بخش بود این رضایت مندی در گفته ها و رفتار دانش آموزان و اولیای آنها و همکاران هم پایه و کارکنان مدرسه به خوبی نمایان بود .